fbpx

MILCON - Motivace, Inspirace, Leadership CONference

PRVNÍ konference, na které řečníci nerozhodují o tom, o čem budou mluvit. U nás chybí klasický formát, kdy řečník dostane téma a 20 minut. Přijde, zvedne emoce anebo je pohřbí a odejde. Znáte to...

Můžou za to ti řečníci? Podle nás je chyba v konceptu.

Šli byste na konferenci dobrovolně hovořit o svých problémech a nimrali byste se v nich ještě pořádně do hloubky? To raději povíte něco o tom, co se vám podařilo a přijde vám to jako zajímavé.

Tady je však ten zakopaný pes. Jestli jste překonali problém a sdělíte jen jeho řešení, tak se od vás vlastně nic nedozvím. Nejsem kopírka na řešení problémů!

Potřebuji vás poznat. Jak reagujete, když jste přetížení, když se zlobíte a když se vám daří. A pak mne můžete motivovat a inspirovat k mému vlastnímu řešení problému.

MILCON své řečníky dokonale zná. Prožili jsme s nimi mnoho dní. Mluvili jsme s jejich rodinami a kolegy. Dostali jsme z nich to nejlepší, abyste si mohli při sledování každou chvilku říct: "No jasně. Vždyť je to tak! Že jsem na to nepřišel už dávno."

Seznamte se s Jiřím Jemelkou, zakladatelem konference MILCON

Nabídka konferencí je dnes velmi pestrá. Proč jste se rozhodl nabídnout další?

Nabídka je možná pestrá, ale konferencí o podnikatelích pro podnikatele v Česku zase tolik nenajdeme, pokud vůbec. A budeme-li se bavit o tom, že každému z hostů/řečníků dáme cca. 2,5hod. času, abychom měli všichni, kteří se zúčastníme, možnost danou osobnost poznat více do hloubky – pak se obávám, že nenajdeme žádnou podobnou konferenci. A to byl i důvod, proč jsme přišli s MILCON konferencí.

Nešlo mi o to, abychom nabídli 8-12 řečníků za den jak na běžícím páse. Na takových konferencích se vše probírá z mého pohledu velmi povrchně. A navíc tam často hovoří lidé, kteří sice v mnoha případech rozumí svému oboru, ale zrovna tak v mnoha dalších případech jsou to lidé, kteří nic pořádného nedokázali ani nevybudovali. My jsme chtěli přijít s podnikatelskými "esy", která vybudovala své firmy od píky a která se dostala ideálně nad 1 miliardu obratu.

Čím Vám přijdou podnikatelé s obratem nad jednu miliardu zajímaví?

Předně tím, že to, co se jim podařilo v takovém rozsahu, už asi nebude souběh několika náhod. Jinými slovy – oni ví, co dělali a co dělají a jsou ochotni to s námi sdílet. Osobně jsem přesvědčen o tom, že v životě funguje kauzalita – vztah příčiny a následku. Pokud zjistíme a budeme se bavit o tom, co dělali úspěšní podnikatelé, můžeme plus mínus některé věci a principy použít s velkým procentem pravděpodobnosti, že dostaneme plus mínus podobné výsledky.

Měli jste i jiné kritérium pro výběr řečníků, než hranici jedné miliardy?

Ano. Samozřejmě to nemůžeme posoudit naprosto jednoznačně, ale chtěli jsme vybrat řečníky, kteří navzdory svému enormnímu úspěchu v podnikání tak říkajíc z toho všeho "nezblbli". Jedna manželka/manžel, jedno auto, žádná extra velká "úchylka" či extravagance.

Prostě normální lidi. Žádné manýry hvězd či excesy. Nikdo z nás nejsme čistý nepopsaný papír, nehledali jsme Mirky Dušíny naší doby v podnikání. Hledali a oslovovali jsme sympaťáky, kteří v sobě dokáží obdivuhodným způsobem skloubit obyčejné lidství a neobyčejný příběh. Dalším kritériem byl již zmíněný fakt, a to je prokazatelnost toho, že svou firmu vybudovali od nuly a že za nimi nejdou žádné skandály, podezření z trestné činnosti apod.

Představujeme Marka Chvátala – dramaturga a moderátora konference MILCON

Zadání znělo následovně: připrav konferenci pro podnikatele ze středně velkých firem, protože na ně skoro nikdo nepamatuje. Oslov vzorné české miliardáře, kteří začali podnikat od nuly a dostaň z nich na konferenci co nejvíc.
Výsledek byl následující: sehnal jsem tři inspirativní byznysmeny, kteří se zcela podřídili mým požadavkům. Přijel jsem do jejich firem s filmovým štábem. Mluvil za zavřenými dveřmi s jejich manažery. A až na konferenci jsem řečníkům pustil, co jejich lidé "napovídali". Ti museli okamžitě reagovat.

Na MILCONu je autenticita zaručena.

Navštívil jsem více byznys konferencí a mám z nich rozpačitý dojem. Pořadatelům se podařilo ve mně vyvolat velká očekávání. Vždyť nabízeli tolik řečníků působících na vysokých pozicích. Ti lidé musí mít spoustu zkušeností. Jenže to, co řečníci nabídli na místě, mi znělo jako mlácení prázdné slámy. Abych jim zase tolik nekřivdil, sem tam jsem si od někoho nějakou myšlenku vzal.

Možná mi řeknete, že si prostě neumím vybrat dobrou konferenci. A můžete mít pravdu. Jenže já raději přijal výzvu a udělal vlastní. ;-)

Dělal jsem už stovky rozhovorů a zjistil jsem, že odborníci zpravidla podléhají mylnému přesvědčení, že to a to nemůže nikoho zajímat. "Vždyť je to přece každému jasné." Není. "Dobře, není jim to jasné, ale rozhodně to není zajímavé." To víte, že je. Vy jste odborník a máte mnohé za sebou. Vaši posluchači ale mají jinou zkušenost. Aby se dostali na Vaši úroveň, musí dostat to, co už Vám je jasné a pro Vás je to standard.
Proto jsem zcela zamezil řečníkům MILCONu svobodně rozhodovat o tom, co na konferenci poví.

Stáhněte si ebook MILCON zdarma a nenechte si ujít naše novinky.


Pošlete mi ebook zdarma.

Partneři konference


Generální partner
jip-pf.cz
Mediální partneři
kurzy.cz
iPodnikatel
Management News
Studium.cz
Partneři
cma.cz

Marek Chvátal
produkce
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


JIP networking s.r.o.
IČ 05895073
DIČ CZ05895073

Holická 170/47
HODOLANY
779 00 OLOMOUC 9

Sledujte nás
in f W